19th Ave New York, NY 95822, USA

Copywriting

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat

    Treść wiadomości

    Ludzie nie kupują już butów tylko po to, aby mieć sucho i ciepło w stopy. Kupują zaś to, co pozwala im czuć się męsko, kobieco, silnie, oryginalnie, młodo, czarująco. Kupowanie butów stało się emocjonalnym przeżyciem. Nasz biznes dzisiaj to sprzedawanie nie tyle samych butów, co emocji.”  Francis C. Rooneyobszar

    tekst Dlaczego warto inwestować w COPYWRITING?

    1. W rzeczywistości pierwsze wrażenie bywa ostatnim, dlatego nieudolnie napisany mailing, tekst na stronie HOME czy hasło na banerze może skutecznie zrazić Klienta, który już do nas nie wróci.
    2. Copywriter tekstem zwróci uwagę Klienta, zaintryguje go, wywoła żądzę posiadania, nakłoni go do zakupu i zadba o wewnętrzną satysfakcję z tej decyzji.
    3. Tekst marketingowy eksponuje korzyści wynikające z posiadania produktu lub skorzystania z usługi. Według licznych badań właśnie one decydują o skuteczności sprzedaży.
    4. Właściwa architektura informacji, czyli kompozycja tekstu pozwala Klientowi łatwo przeskanować wzrokiem całość i szybko odszukać istotne dla niego fragmenty. Odpowiedni układ typograficzny, logiczna hierarchia, wypunktowanie i śródtytuły nie tylko ułatwiają nawigację, ale przede wszystkim zachęcają do szczegółowego zapoznania się z ofertą.

     

    Leave a comment